W jaki sposób promować się powinien trener personalny?

   Pewnie wszyscy zauważyli, że siłownia to ostatnimi czasy modne miejsce wśród Polaków. I naprawdę świetnie. Należy umieć dbać o własną tężyznę fizyczną, organizm, naturalnie o to jak się prezentujemy również. No dobrze, lecz czy w istocie potrafimy zadbać o siebie? Bardzo często nie – z tej przyczyny nie jest trudno zauważyć ogromne zapotrzebowanie na usługi świadczone przez trenerów personalnych. Choć nikt nie powiedział, że trener personalny nie powinien zamartwiać się o ilość klienteli. W szczególności początki jako trener personalny nie są zbyt proste. To coś oczywistego, że nie posiadamy dobrej reputacji, póki co.

    Prawdziwym strzałem w dziesiątkę jest założenie profilu w serwisie Instagram. Jeżeli będzie on ciekawy, będziemy mieć naprawdę wielu followersów. A to sprawi, iż będziemy relatywnie popularni. A przynajmniej w stosunkowo wąskiej grupie osób. Ciekawe fotografie, które naturalnie są okraszone interesującymi opisami to jest to. Nigdy nie można zapominać, że to jak wyglądamy jest ważne, ponieważ to właśnie my jesteśmy swoją najlepszą wizytówką. Jeżeli nie wyglądamy świetnie, Instagram oraz pozostałe social media raczej nic nam nie dadzą. Facebook także jest doskonałym narzędziem promocji, chociaż akurat o tym serwisie napiszemy może w innym tekście.

    Do tego warto mieć na uwadze, że własna strona to ciągle coś niesamowicie istotnego. Wcale nie jest powiedziane, że nasza najlepsza wizytówka w Internecie to media społecznościowe. Chociaż niewątpliwie są one bardzo ważne. To prawda, lecz bez wątpienia realia są takie, że trener osobisty ma pod górkę bez strony internetowej. To dodatkowy koszt, to jasne, ale tak czy siak warto.

Tekst opublikowany we współpracy z: konferencja naukowa